A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа
"Андрушівський інклюзивно-ресурсний центр"
Андрушівської міської ради Житомирської області

Контент інклюзивно-ресурсного центру як складової успіху інклюзивного навчання!

                                                                                Директор КУ "Андрушівський ІРЦ"

Андрушівської міської ради

Житомирської області

Цап Ірина Степанівна

Комунальна установа «Андрушівський інклюзивно-ресурсний центр» Андрушівської міської ради Житомирської області створений з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у професійно-технічних навчальних закладах, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження.

У своїй діяльності центр керується Конституцією України, Конвенцією про права осіб з інвалідністю, Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту” та іншими актами законодавства.

Центр провадить діяльність з урахуванням таких принципів, як повага та сприйняття індивідуальних особливостей дітей, дотримання найкращих інтересів дитини, недопущення дискримінації та порушення прав дитини, конфіденційність, доступність освітніх послуг з раннього віку, міжвідомча співпраця.

Основні завдання та функції ІРЦ


  1. 1. Проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;

    2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;

    3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;

    4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:

    у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;

    у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;

    5) залучення (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;

    6) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:

    дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;

    дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;

    7) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);

    8) визначення рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;

    9) надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;

    10) інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо;

    11) ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ”;

    12) підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.

     

     

     

     

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора