A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа
"Андрушівський інклюзивно-ресурсний центр"
Андрушівської міської ради Житомирської області

Індивідуальна програма розвитку

Дата: 07.06.2021 17:16
Кількість переглядів: 97

Питання ІПР регулюють зміни до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (постанова Кабміну від 9 серпня 2017 року №588).

Структура ІПР:

  • інформація про період виконання;

  • відомості про особливості розвитку учнів;

  • наявний рівень знань і вмінь учня;

  • додаткові освітні та соціальні потреби учня;

  • психолого-педагогічна допомога;

  • характеристика учня;

  • навчальні предмети;

  • адаптація;

  • індивідуальний навчальний план;

  • джерела інформації під час розроблення ІПР;

  • узгодження ІПР;

  • план консультування батьків;

  • моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень.

Команда супроводу ухвалює рішення щодо адаптації або модифікації навчальної програми і прописує це в ІПР. За потреби цей документ можна змінювати, залежно від того, як буде просуватися робота з дитиною з ООП.

У розробленні цього документу мають брати участь батьки дитини, тому що їм треба розуміти, чому вона потребує ІПР, хто та які саме корекційно-розвиткові послуги буде надавати, яка тривалість цих занять.

Умови ефективності ІПР:

  • містяться всі необхідні складники, які допоможуть адаптувати освітнє середовище до потреб дитини з ООП;

  • довгострокові цілі й короткотермінові завдання чітко пов’язані між собою;

  • використані рекомендації ІРЦ.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора