A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа
"Андрушівський інклюзивно-ресурсний центр"
Андрушівської міської ради Житомирської області

Ресурсна кімната

Ресурсна кімната – це спеціально організований освітній простір, спрямований на гармонійний, емоційний, психічний та фізичний розвиток дитини, групи дітей з особливими освітніми потребами.Організація простору в ресурсній кімнаті відбувається завдяки розділенню його на зони: навчально-пізнавальну та побутово-практичну.

Фото без описуФото без опису

 До навчально-пізнавальної  зони відноситься:

  •  робоче місце вчителя,
  •  індивідуальні місця для навчання (парти),
  •  місце для групових та індивідуальних занять,
  • сенсорний куток,
  • ігрова зона.

Простір побутово-практичної зони обладнується кухнею та їдальнею. У цій зоні діти здобувають і засвоюють навички самообслуговування, які допоможуть їм адаптуватися та інтегруватися у суспільство.

Фото без описуФото без опису

 

Фото без опису
 

Робоче місце вчителя обладнано комп’ютерним, мультимедійним і демонстраційним оснащенням, меблями, допоміжними засобами та матеріалами.
 

 

Індивідуальні місця дітей – навчальні партистільці регулюються  за висотою, висота має бути виставлена індивідуально для кожного учня, щоб запобігти негативному впливу на опорно-руховий апарат дитини. Для дітей з порушеннями в роботі опорно-рухового апарату застосовується стіл-парта , що дає можливість дитині приймати участь в усіх навчально-виховних процесах.

Фото без описуФото без опису

Місце для групових та індивідуальних занять обладнано меблями спеціального  призначення, корекційними засобами навчання і спеціальними тренажерами, а також столом і  стільцями для групової роботи.                                             Фото без опису

Фото без опису


 

 

 

 

 

 


Фото без опису

Сенсорний куточок в ресурсній кімнаті створений з метою релаксації і для проведення корекційної роботи психолога. Використання піскотерапії, обладнання для мозочкової стимуляції, обладнання для сенсорної стимуляції дозволяє зняти психоемоційне напруження, розвивати та вдосконалювати сенсорні, вестибулярні і рухові можливості дітей.

   Ігрова зона  це місце для творчості та ігор. Куточок для творчості наповнений мольбертами, наборами для творчості, фарбами, розмальовками, наборами для ліплення. Все це слугує чудовим інструментом для розвитку творчого потенціалу, фантазії, уяви, а також розвантаженню нервової системи.

Фото без описуФото без опису

Підбір дидактичних та розвиваючих іграшок для ресурсної кімнати здійснюється з урахуванням індивідуальних та особливих освітніх потреб учнів.

    Настільні ігри, конструктори, головоломки, мозаїки, шнурівки і соціально-комунікативні іграшки сприяють розвитку дрібної та загальної моторики, координації рухів, логічного мислення, пам’яті, уважності і інтелектуальних можливостей учнів. Здобування нових знань, освоєння нових навичок, формування правильних еталонів найкраще діти засвоюють в ігровій формі.

Фото без описуФото без описуФото без опису

В ігровій зоні ресурсної кімнати панує невимушена, творча, пізнавально-розважальна атмосфера, в такому середовищі найоптимальніше встановлювати та налагоджувати зв’язок педагога з дітьми і дітей між собою. Ігрова діяльність спонукає дітей до комунікації, вчить їх грати в команді, що безумовно має значний вплив на загальний, психічний і емоційний стан дитини, допомагає оволодіти та засвоїти навички спілкування і поведінки в суспільстві.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора