Мапа сайту - Комунальна установа "Андрушівський інклюзивно-ресурсний центр"
- Головна
-
Новини
- Вітання
- Інформаційне
- Інформаційне
- Семінар для педагогічних працівників ЗЗСО з обміну досвідом за темою «Інклюзивне навчання – від теорії до практики».
- Семінар для педагогічних працівників ЗДО на тему: "Обмін досвідом. Роль асистента вихователя та ефективна співпраця з усіма учасниками освітнього процесу"
- Святодо Дня святого Миколая
- Святодо Дня святого Миколая
- Святодо Дня святого Миколая
- Подарунки
- Зустрічі, консультації.
- Щоденна праця
- Толерантність
- Вітання до Дня логопеда
- Зустрічі, М
- Зустрічі, консультації.
- Зустрічі, консультації
- до Дня захисників України
- Вітання до Дня незалежності
- Вітання до Дня матері
- Вітання з Великоднем
- ЗАТРИМКА МОВЛЕННЯ або АУТИЗМ як зрозуміти?
- ІПР Степківська гімназія
- З Новим роком!
-
Фотогалерея
- Вітання
- Вітання
- Вітання
- Інформаційне
- Інформаційне
- Вітання
- Свято "День захисту дітей" 2021р.
- Проведення корекційно-розвиткових занять та комплексних оцінок розвитку дитини!
- Новорічні свята:)) 2020 та 2021 роки
- Свято до дня Святого Миколая! 2021 рік
- Проведення семінарів на тему: Нормативно - правове забезпечення інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО. Формування оновленої індивідуальної програми розвитку"для педагогічних працівників!
- Свято святого Миколая 2023
- День св.Миколая середня вікова категорія
- День св.Миколая молодша вікова категорія
- Контакти
- Анна Кириленко
- Вітання
- Вітання
- Інформаційне
- Інформаційне
-
Нормативно-правова база
- Закони України
- Укази Президента України
- Накази, листи МОНУ
- Постанови, розпорядження КМУ
- Інші нормативні документи
-
Нормативно - правова база ЗДО
- Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
- Як індекс інклюзії може допомогти вам у розвитку навчального закладу?
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414
- Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти
- Основні завдання законодавства України про дошкільну освіту
- Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти
- Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти
- Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти
-
Нормативно-правова база ЗЗСО
- ПРО ДЕЯКІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗДОБУТТЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ І РІВНЯ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- Про внесення змін до деяких постанов КМУ
- Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з ООП
- Про встановлення тривалості здобуття повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами у закладах середньої освіти
- Постанова КМУ від 15.09.2021р. № 957 " Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти"
- Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
- Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти
- Щодо організації форм здобуття загальної середньої освіти
- Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2020 році
- Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти
- Щодо посадових обов'язків асистента вчителя
- Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
- Щодо встановлення доплати педагогічним працівникам за роботу в інклюзивному класі
- Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти
- Інформація про Інклюзивно-ресурсний центр
- Адміністрація та педагогічний колектив
- Інформація щодо проходження комплексної оцінки
- Система автоматизованої роботи Інклюзивно-ресурсний центрів
- Корисна інформація для фахівців
- Поради для педагогів та батьків
- Відео
- На допомогу батькам
-
Освітні та корекційні програми
- Для дітей з порушенням зору
- Для дітей з порушенням слуху
- Для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
- Для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
- Для дітей з помірною розумовою відсталістю
- Програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку
- Для дітей із затримкою психічного розвитку
- Для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
- Ресурсна кімната
-
Інклюзивне навчання
-
Для педагогів!
- Нормативно-правова база асистентів вихователів та асистентів вчителів
- Навчання дітей з ООП: адаптація та модифікація навчальних програм
- МОН презентувало Систему автоматизації роботи інклюзивно- ресурсних центрів (АС "ІРЦ" та мобільний застосунок)
- Як підтримати учнів з ООП. Адаптації середовища, стратегій, завдань і оцінювання
- Як облаштувати доступні входи, двері та коридори у школі? Про це розповідає НУШ
- Ресурсна кімната в закладі освіти
- Підручники для дітей з особливими освітніми потребами
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушенням інтелектуального розвитку
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку
-
Інклюзивне навчання у школі: кроки до успішного початку (за матеріалами - Нова українська школа)
- Навчання дітей з ООП у випускних класах
- Деякі аспекти оцінювання учнів з ООП
- Індивідуальний навчальний план
- Індивідуальна програма розвитку
- Корекційно-розвиткові заняття
- Обов’язки вчителя та його асистента
- Команда психолого-педагогічного супроводу
- Підготовча робота школи
- Фінансування інклюзивних класів
- Організаційні аспекти створення інклюзивних класів
- Для батьків!
- Для директорів ЗЗСО
- Форми спільного викладання асистента вчителя та вчителів - предметників
-
Для педагогів!
- Бібліотека