Як підтримати учнів з ООП. Адаптації середовища, стратегій, завдань і оцінювання
Важливий чинник успішності інклюзивного навчання – розуміння педагогами глибинних потреб дітей з особливими освітніми потребами. Тоді вони зможуть забезпечити їм такі умови навчання, за яких дитина почуватиметься комфортно, а її навчання буде більш ефективним.
Про це розповіла виконавча директорка Української асоціації поведінкових аналітиків, вчителька-логопединя й асистентка вчителя столичної школи №58 Ольга Малікова під час семінару “Підтримка учнів з ООП в інклюзивному навчанні: адаптації та модифікації” від ГО “Смарт освіта”.
Головне з першої частини семінару – про адаптації – читайте в статті “Нової української школи”.
У цій статті про:
- навіщо потрібні адаптації в навчанні і які є різновиди;
- пристосування середовища;
- психолого-педагогічні стратегії;
- адаптацію навчальних матеріалів та завдань;
- систему та критерії оцінювання;
- праймінг для стабілізації поведінки учнів з ООП.